Tilføj brands, geografi og kanaler.

Øg omsætningen med indbygget Multi-Storefront, B2B+B2C, omnichannel Klik og Hent, og Commerce-as-a-Service.

Hurtigere ekspansion. Mere frihed.

Ingen anden platform gør forretningsudvidelse så enkel.

Indbyggede funktioner

Forenklet udvidelse drevet af vores indbyggede funktioner.

Effektivitet i stor skala

Centraliseret styring, der eliminerer dobbeltarbejde.

Samlede data

Vær mere datadrevet, helt grundlæggende eller i forhold til en bestemt storefront.

Lokale oplevelser

Til relevante og engagerende oplevelser.

Unikke tilbud

Vælg hvornår og hvor du vil sælge specifikke produkter.

Lokal valuta

Indstil standard, og bliv betalt i lokal valuta uden konvertering.

Succeshistorier om BigCommerce:

3 måneder til lancering af webstedet i Storbritannien

“Vi kiggede på flere alternativer, og BigCommerce var den bedste pasform,” sagde Schneider. Platformens fleksibilitet med de mange tilføjelser og markedspladsapplikationer gjorde det også muligt for os at udvide til andre kanaler og integrere flere betalingsgateway-muligheder.”

Jenni Schneider, Direktør, Salgs- og Marketingfunktioner HMD (Nokia)

125 % stigning i AOV

“For os gav det bare mening at have alt inden for én platform og være i stand til at flytte tingene hurtigt fremad. Vi havde brug for et system, hvor vi ikke behøvede at bladre frem og tilbage mellem flere forskellige instanser for at ændre ting. BigCommerce var det system.”

Ryan Stapleton , direktør for e-handel, Bullitt Group

114 % omsætningsstigning

“Det er et bevis på platformen, at vi kan få en kompleks hjemmeside med en kompleks teknisk struktur i fem forskellige instanser færdig på mindre end et år. Vi har ikke vores egne fysiske butikker, men vi leverer til andre detailhandlere og markedspladser som buybuy Baby, Walmart, Amazon, Google og eBay. Derfor var vi tiltrukket af BigCommerce's B2B Edition.”

Tim Maule, CEO, Diono

Forenklet udvidelse. Hurtigere vækst. Ingen kloner.

Det er BigCommerce.

Klar til at strømline driften og sænke omkostningerne?