Ofte stillede spørgsmål

Generelle spørgsmål

Vi blev grundlagt i 2009 og har nu mere end 60.000 forhandlere, en børsnotering i 2020, mere end 820 fuldtidsansatte, mere end 2.800 bureau- og teknologipartnere og betjener mere end 150 lande.



Vi er dedikerede til vores butiksejere, styret af vores værdier og drevet af vores medarbejdere. Dette er drivkraften bag vores succes. Det er det, der har bragt os fra en 2-personers startup til et globalt team på flere hundrede medarbejdere, der hjælper detailhandlere med at tjene milliarder af dollars i salg.

BigCommerce blev børsnoteret under NASDAQ-titlen BIGC.

Vi har moderne kontorer rundt om i verden i mange pulserende byer. Hver har sin egen identitet med kloge, talentfulde mennesker, der er dedikerede til vores kunder og virksomhedens succes.



Austin, Texas / HQ (understøtter tidszone)



Vores hovedkvarter ligger blandt træer og naturstier i de smukke bakker i Austin. Vi ligger kun få kilometer fra Texas' hovedstad for livemusik i centrum af Austin og få minutter fra fritids- og sportslivet ved Lake Travis. Four Points-kontoret er hjemsted for BigCommerce salgs-, support-, drifts-, G & A-Support, marketing og designteams.



San Francisco, Californien



Vores kontor i San Francisco ligger midt i Financial District, tæt på et BART-stop og omgivet af gode kaffebarer, restauranter og barer. Fra begyndelsen er stedet designet til at være vært for Tech Talks, og vi inviterer ofte branchens ledere til at diskutere de seneste tendenser inden for e-handelsteknologi.



Sydney, Australien



Vores Sydney-kontor ligger i CBD. Det er lige rundt om hjørnet fra Central Station, Chinatown og Darling Harbour. Det er en kort gåtur fra gode caféer, barer, parker og restauranter. Vores kontor afspejler vores innovative, unikke, velafbalancerede og levende omgivelser.



London, Storbritannien



BigCommerce-kontoret i London er hjemsted for et blomstrende salgs- og marketingteam og et professionelt serviceteam. Det er centralt beliggende midt i byens pulserende liv nær St. Paul's Cathedral, London Bridge og Tate Museum.



Kyiv, Ukraine



Vores Kiev-kontor kan findes i Shevchenkivskyi-distriktet nær et af de smukkeste historiske områder, Podil, lige ved Dnipro-floden. Tæt på byens centrum og kun få minutters gang fra parker, restauranter, caféer og metrolinjen, Dorohozhychi.

BigNetwork er vores globale talentfællesskab, der er gearet til at give dig de seneste BigCommerce-nyheder og sende dig de jobs, du er interesseret i. Du kan tilmelde dig her.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at sende en e-mail til bignetwork@bigcommerce.com!

Vi tilbyder en åben feriepolitik for funktionærer og 15 dages fri med løn plus betalte sygedage for timelønnede.

Vores mange medarbejderressourcegrupper (ERG'er) ledes af frivillige medarbejdere, som repræsenterer vores mangfoldige kultur. Vi er dedikerede til at skabe støttende, inkluderende netværk, fremme nysgerrighed, sætte gang i samtaler og udvikle opmærksomhed og respekt hos alle mennesker.



BCInColors mission er at skabe et trygt miljø for mennesker med anden etnisk baggrund og deres allierede i vores arbejdsfællesskab, som understøtter rekruttering, fastholdelse og professionel udvikling af vores medarbejdere med anden etnisk baggrund på alle niveauer.



B-United er BigCommerces globale ERG for veteraner og alle, der er interesserede i at lære om eller hjælpe med at støtte overgangen fra militæret til det civile liv. Vores mission er at støtte veteraner og deres familier både på arbejdspladsen og i samfundet.



BProud er den globale ERG for LGBTQ+ og ligesindede. Vores mission er at opbygge et forenet fællesskab inden for BigCommece, hvor vi arbejder for at undervise, give tilbage til fællesskabet og repræsentere BigCommerce som et LGBTQ+-venligt miljø.



BEmpowered er vores globale ERG for kvinder, non-binære og ligesindede. Vores mission er at skabe et indbydende, inkluderende rum for alle medarbejdere, at styrke kvinder og non-binære personer gennem faglig udvikling og at stille ressourcer til rådighed for at hjælpe disse grupper med at trives.



BigFamily er BigCommerces globale medarbejderressourcegruppe for medarbejdere, der er omsorgsgivere, og dem, der holder af dem. Uanset om du er nuværende eller kommende omsorgsgiver, og uanset om dine pårørende er børn, søskende eller ældre, ønsker vi at støtte og tale din sag!

BigCommerce tilbyder et hybridt kontormiljø. Vi ved, at medarbejdernes behov har ændret sig, og vores team arbejder hårdt for at sikre, at vi holder os opdateret på de seneste kontortrends.

Finde et job

Ja, ledige stillinger spænder fra entry-level til seniorniveau. Alle ledige stillinger er slået op på jobsiden.

De fleste stillinger er på fuld tid, men vi tilbyder lejlighedsvis deltidsstillinger. Alle ledige stillinger er slået op på jobsiden.



Vi tilbyder også en bred vifte af kontraktmuligheder for at hjælpe med projektbaserede initiativer. Alle ledige kontraktstillinger er mærket som sådan på jobsiden.

Medarbejderne arbejder sammen med deres ledere fra sag til sag for at evaluere fleksible arbejdsordninger - herunder deltid, jobdeling og telearbejde baseret på medarbejderens behov og virksomhedens behov. Hvis flexarbejde er vigtigt for dig, skal du sørge for at nævne det for din rekrutteringsansvarlige, så de kan finde ud af, om det er muligt i den stilling, du søger.

Selvom vi ikke har et officielt universitetsrekrutteringsprogram, ansætter vi praktikanter i sommer- og efterårssæsonerne.

BigCommerce er en global virksomhed med kontorer over hele verden. Du kan se listen over BigCommerce-kontorer ved at klikke her.

Hvis du er kvalificeret til stillingen, er der mulighed for visumsponsorering. Fortæl rekrutteringsmedarbejderen, at du har brug for visumsponsorering, så vores team kan planlægge derefter.

Når du søger jobbet, skal du fortælle rekrutteringsmedarbejderen, at du har brug for omplacering, så vores team kan planlægge derefter.

Interviewspørgsmål

Fortæl din rekrutteringsansvarlige, at du har brug for særlige hensyn, så hjælper de dig gerne!

Kontakt din rekrutteringskoordinator eller rekrutteringsansvarlige. Hvis du har et spørgsmål, før du møder dem, så send os en e-mail på ta@bigcommerce.com!

Ja, du kan ansøge om flere åbne stillinger. Sørg for at lade din rekrutteringsansvarlige vide, at du har søgt mere end én stilling, så vi kan hjælpe dig med at finde den bedste stilling til dig!

Ansøgningsprocessen for en tidligere BigCommerce-medarbejder er den samme som for andre kandidater. Kontakt dine tidligere kollegaer for at få en anbefaling!

Ja! Vi opfordrer dig til at kontakte venner eller tidligere kollegaer, der arbejder hos BigCommerce, så de kan sende dine oplysninger som en anbefaling.

Hjælp os med at lære dig at kende ved at forklare, hvordan din tidligere erfaring har forberedt dig til den rolle, du forfølger hos BigCommerce. Gennemgå jobbeskrivelsen og foretag lidt research om vores produkt, team og virksomhed. Kom til interviewet med et par eksempler i tankerne, der demonstrerer dine styrker, eventuelle spørgsmål, du har om jobbet, og en sund portion nysgerrighed. Det er altid en god idé at få masser af søvn og også spise en god morgenmad!

Gennemtænkte spørgsmål viser dit niveau af forståelse, din interesse og dine passioner, så hold dig ikke tilbage. Dit interview er også en mulighed for dig til at lære os at kende.

Kom gerne udklædt som en del af holdet. BigCommerce er et business-casual miljø.

Afhængigt af hvor du er i processen vil tiden variere. Men bare rolig - din rekrutteringskoordinator giver dig besked undervejs!

Efter samtalen

Din rekrutteringsansvarlige kan hjælpe dig med et overblik over den specifikke tidslinje for den stilling, du har søgt. Du bør høre tilbage fra dem med en statusopdatering inden for en uge efter dit interview.

Din rekrutteringsansvarlige kan oplyse navne og kontaktoplysninger på dine interviewere, hvis du gerne vil sende tak.