Hvad vi gør bedst

BigCommerce's mission er at hjælpe forhandlere med at sælge mere på alle stadier af forretningsvækst. Kort sagt er vi: Bygget til vækst, så forhandlere kan realisere deres visioner uden at gå på kompromis; Designet til kraftfuld ydeevne for at gøre det muligt for virksomheder at skalere problemfrit med teknologi, de kan stole på; Effektiv i både tid og omkostninger. Vi har de laveste samlede ejeromkostninger (TCO) i branchen, hvilket gør det muligt for forhandlere at låse op for fortjeneste og investere i kundeerhvervelse.

BigCommerce i tal

2009

År grundlagt

$25B+

I forhandlersalg

200M

I finansiering

600+

Medarbejdere

5,000+

Apps og designpartnere

120+

Lande, der betjenes

Vi er dedikerede til vores butiksejere, styret af vores værdier og drevet af vores medarbejdere. Dette er drivkraften bag vores succes. Det er det, der har bragt os fra en 2-personers startup til et globalt team på hundredvis af medarbejdere, der hjælper detailhandlere med at tjene milliarder af dollars i salg.

Vores virksomheds værdier

Dette er de kerneprincipper, som BigCommerce blev bygget på og de styrer, hvad vi gør, og hvordan vi gør det. Hver medarbejder lærer dem, elsker dem og lever dem. Vores forhandlere drager fordel af dem, hver gang de bruger vores produkt eller får hjælp fra vores supportteam.

Kunderne først

Vores firma eksisterer for at hjælpe forhandlere med at sælge mere. Vi træffer alle beslutninger og måler hvert resultat baseret på, hvor godt det tjener vores kunder.

Et team på en mission

BigCommerce består af fantastiske individer, men det er kun gennem teamwork, at vi opnår storhed. Vi er forpligtet til at hjælpe vores kunder ved at arbejde sammen med lige dele ydmyghed og ambition.

Tænk stort

At være verdens førende handelsplatform kræver uovertruffen vision, innovation og eksekvering. Vi nøjes aldrig. Vi udfordrer vores ideer om, hvad der er muligt for bedre at imødekomme vores kunders behov.

Handl med integritet

Vi er ærlige, gennemsigtige og engagerede i at gøre det, der er bedst for vores kunder og vores virksomhed. Vi samarbejder åbent i jagten på sandheden. Vi har ingen tolerance over for politik, skjulte dagsordener eller passiv-aggressiv adfærd.

Gør en forskel hver dag

Vi presser hele tiden os selv til at være vores bedste. Vi fokuserer på løsninger og kommer på arbejde hver dag inspirerede til at gøre en forskel via vores talenter, lidenskab og hårde arbejde.

Inde i BigCommerce

Vores medarbejdere bringer BigCommerce missionen til live ved at give et samfund af forhandlere mulighed for at nå deres fulde potentiale. Vi tror på det samme ubegrænsede potentiale for vores medarbejdere.

Hos BigCommerce ejer medarbejdere deres personlige udvikling gennem praktisk erfaring, tager del i nye muligheder og får chancen for at bidrage til projekter, der omdefinerer e-handelsbranchen.

Her kan du se, hvordan en BigCommerce-medarbejders dag ser ud.

company

Mangfoldighed og inklusion

Vores dedikation til mangfoldighed og inklusion er baseret på den moralske tro på hver enkelt persons værdighed, værdi og potentiale og en praktisk tro på, at forskelligartede, inkluderende teams vil skabe de bedste resultater for vores kunder, partnere, medarbejdere og virksomhed. Vi byder alle velkommen til at være en del af vores rejse.

Hører til

Vi fremmer en kultur, der tilskynder til inklusion af alle medarbejdere ved at fejre vores individualitet og vores fælles værdier, der bringer os sammen. Vi stræber efter at skabe et miljø, hvor alle medarbejdere kan bringe deres hele, bedste, autentiske selv på arbejde, og efter at alle føler sig accepterede og opmuntrede til at komme, som de er.

Respekt

Vores forskelligheder gør os unikke og skaber den mangfoldighed, vi værdsætter. Vi forpligter os til at skabe et miljø, hvor vi hver især behandles med respons og værdighed, og udtrykket af hver enkelt persons perspektiv, tanker og ideer opmuntres.

Lige muligheder

Storhed er iboende i alle mennesker, uanset deres demografiske baggrund eller personlige oplevelser. Vi vil tage skridt til at sikre, at alle har lige muligheder for at vokse og opnå deres maksimale potentiale.

Vores lokaliteter

Vi har moderne kontorer rundt om i verden i mange pulserende byer. Hver har sin egen personlighed med kloge, talentfulde mennesker, der er dedikerede til vores kunder og virksomhedens succes.

bridge

Austin, Texas / Four Points

Vores hovedkvarter ligger blandt træer og naturstier i de smukke bakker i Austin. Vi er beliggende kun nogle enkelte mil fra hovedstaden i Texas, der er kendt for deres live musik og kun få minutter fra fritiden og den sportslige sjov i Lake Travis. Kontorerne i Four Points er hjemsted for BigCommerce salgs-, support-, drifts-, G & A-support-, marketing- og designteams.

bridge

San Francisco, Californien

Vores kontor i San Francisco ligger midt i Financial District, tæt på et BART-stop og omgivet af gode kaffebarer, restauranter og barer. Designet fra starten til at være vært for Tech Talks, bringer vi ofte branchens ledere ind for at diskutere de nyeste tendenser inden for handelsteknologi.

Sydney, Australia

Sydney, Australien

Vores Sydney-kontor ligger i CBD. Det er rundt om hjørnet fra Central Station, Chinatown og Darling Harbour, og en kort gåtur fra gode caféer, pubber, parker og restauranter. Vores kontor afspejler vores innovative, unikke, velafbalancerede og levende omgivelser.

London, United Kingdom

London, Storbritannien

BigCommerce London-kontoret er hjemsted for et blomstrende salgs-, marketing- og professionelle serviceteam. Det er centralt beliggende i byens stress og jag nær St. Paul's Cathedral, London Bridge og Tate Museum.

Kyiv, Ukraine

Kyiv, Ukraine

Vores Kiev-websted kan findes i Shevchenkivskyi-distriktet nær et af de smukkeste historiske områder, Podil, lige ved Dnipro-floden. Tæt på centrum i byen er det kun få minutters gang fra parker, restauranter, caféer og metrolinjen, Dorohozhychi.